Home > News > คอร์สหลักสูตรการป้องกันตัว สำหรับผู้หญิง / selvforsvarskurs for kvinner

สมาคมสตรีไทยในนอร์เวย์ ร่วมกับ Asker & Bærum Krav Maga Klubb

ขอเชิญ สตรีทุกท่าน เข้าร่วม หลักสูตรการป้องกันตัว

เคล็ดลับ และ ฝึกหัด ทั้งภาคทฤษฎี และปฏิบัติ
ช่วยให้ความรู้ และช่วยเตรียมคุณให้พร้อม โดยฝึกจำลองสถานการณ์ที่สมจริง เรียนรู้การ ต่อย ตีจุด มวยไทย ฝึกป้องกันตัวเองจากมีด

เตรียมตัวพร้อม – ไม่ตื่นตระหนก – รวดเร็ว – ควบคุม – ป้องกันตนเองให้หลุดจากสถานการณ์นั้น

วันที่: 22 ตุลาคม
เวลา: 13-16
สถานที่:  “Kampsport4alle” Baker Østbys vei 14-26.
Gratis parkering i 2 timer, men der det står “Volvo” kan alle stå gratis hele tiden i helgen.
ใส่: ชุดที่ใส่สบาย และรองเท้าผ้าใบในร่ม
ไม่มีค่าใช้จ่าย
—————————————————————————————-
Den Thailandske Kvinneforening i samarbeid med Asker & Bærum Krav Maga Klubb inviterer kvinner til gratis selvforsvarskurs.

Praktiske tips både teori og praksis

Lær og forbered deg. Øv på simulerte realistiske situasjoner, lær å slå tilbake, Muay Thai og øv på å beskytte deg mot kniver.
Vær forberedt – ikke få panikk – vær rask – få kontroll – kom deg unna.

Når: søndag 22 oktober 2023 kl 13-16
Hvor: “Kampsport4alle” Baker Østbys vei 14-26.
Ha på: Behagelige klær og innendørs joggesko
Kurset er gratis